Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny od 1 300 eur brutto
Trnavský kraj
Pre nášho klienta obsadzujeme pozíciu Asitent/ka nákupu. Ideálny kandidát/ka má skúsenosti s procesom nákupu a aktívnu angličtinu. Pracovná pozícia je vhodná aj pre absolventov, ktorí absolvovali stáž na oddelení nákupu, kľučová je angličtina.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– efektívna podpora kolegov z oddelenia skupinového nákupu pri ich
administratívnych úlohách
– udržiavanie procesov v chode, denná komunikácia s dodávateľmi
– operatívna podpora nákupcov a účasť na tímových stretnutiach
– údržba a vytváranie údajov o nákupe pomocou rôznych nástrojov a softvéru
Zamestnanecké výhody
– práca v stabilnej zahraničnej spoločnosti
– 13. a 14. plat v plnej výške
– moderné pracovisko
– práca v tíme profesionálov
– množstvo zaujímavých školení
Vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– prax na pozícii nákupca výhodou
– aktívna angličtina
– pozícia je vhodná aj pre absolventa
X
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial