Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny od 1 200 eur brutto

Trenčiansky kraj
Pre nášho klienta, spoločnosť pôsobiacu v elektrotechnickom segmente obsadzujeme pracovnú pozíciu HR Asistent. Pracovná pozícia je vhodná aj pre juniornejšieho kandidáta/ku v rámci skúsenosti v HR, ktorý sa chce ďalej rozvíjať na internom HR. Vítané sú skúsenosti s administratívou, alebo starostlivosťou o zamestnancov a komunikatívny anglický jazyk.
Pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ v odbore ľudské zdroje.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– spracovávanie a udržiavanie zverenej agendy
– zabezpečenie činností súvisiacich so zamestnávaním dočasne pridelených zamestnancov
– spracovanie dochádzky externých zamestnancov
– spravovanie dochádzkového systému
– príprava dokumentov pre nástupy a výstupy zamestnancov
– príprava podkladov pre mzdové oddelenie
– podpora HR oddelenia

Zamestnanecké výhody
– práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
– 13.ty plat
– dni voľna naviac
– flexibilný pracovný čas
– a mnohé ďalšie

Požiadavky na zamestnanca

Vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Počet rokov praxe
1

Osobnostné predpoklady a zručnosti
– znalosť Zákonníka práce a ostatných predpisov
– zodpovednosť, ochota, komunikatívnosť, aktívny prístup k práci
– schopnosť pracovať samostatne
– znalosť ukrajinského jazyka výhodou

X
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial