Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny od 1300 eur brutto
Trnava
Chceš byť súčasťou menšej výrobnej spoločnosti? Chceš sa vzdelávať a rásť v ľudských zdrojoch ? Tak hľadáme Teba! Hľadáme zodpovedného a spoľahlivého človeka, ktorý bude mať v sebe zmysel pre detail, bude mať prehľad v HR problematike a bude mať svoju prácu rád.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– Príprava všetkých dokumentov (pracovné zmluvy, zmeny, dodatky a pod.)
– Starostlivosť a kompletizácia zložiek zamestnancov
– Správa dochádzkového systému a príprava podkladov pre pani mzdárku
– Zabezpečenie pravidelných povinných školení s externým dodávateľov
– Nábor nových zamestnancov (inzercia, pohovory…)
– HR marketing
Zamestnanecké výhody
– práca na technologicky zaujímavých, inovatívnych projektoch
– splatnosť faktúr 15 dní
– platená dovolenka
– príjemné pracovisko

Požiadavky na zamestnanca

Vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Počítačové znalosti
Microsoft Excel – základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– Čo by si mal/a spĺňať, aby si bol ideálny kandidát ?
– Prax v HR oblasti min. 1 rok
– Aktívna znalosť anglického jazyka (slovom i písmom)
– Znalosť zákonníka práce
– MS Office na pokročilej úrovni

Určite by si mal/a byť:
– tímový hráč
– samostatný a precízny
-optimistická povaha s chuťou učiť sa nové veci