Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny od 3500eur brutto
Nové Mesto nad Váhom
Pre nášho klienta, významnú, medzinárodne pôsobiacu spoločnosť, produkujúcu v elektro/ strojárskom segemente, hľadáme skúseného Sales and inventory managera (sales/inventory operations), s predchádzajúcimi relevantnými skúsenosťami na tejto pozícií vo výrobnej spoločnosti. Pozícia v rámci spoločnosti (tejto pobočky) zastrešuje 3 členný tím. Primárne sa budete venovať vývoju, implementácii a vedeniu SIOP procesov pre závody v EMEA regióne.
*popis práce pripájame pre praktické (a zrozumiteľné) účely v AJ.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– Integrated planning
– Forecast algorithm optimization
– Demand/Supply balancing
– Product Lifecycle management (PLM)
– NPI and EOL processes
– Variance analysis
– Statistical analysis
– Working capital optimization
– Inventory management process
– Dynamic supply modeling
Zamestnanecké výhody
– možnosť home office (5x mesačne)
– služobné auto
– flexibilná pracovná doba
– finančné benefity (13. plat, ročné navyšovanie platov, a pod.)

Požiadavky na zamestnanca

Vzdelanie
stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– relevantná predchádzajúca prax na pozícii napr. Supply chain managera/ Sales managera/ SIOP managera, s focusom na Sales a Inventory časť (forecasty, demand/supply balancing)
– orientácia na detail
– dobrá a produktívna práca s tímom
– aktívna znalosť AJ
– analytické zručnosti, prezentačné zručnosti
X
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial