Základná zložka mzdy (brutto) od 1 200 - 1 400 €
Bratislava
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, servisné centrum. Pozícia nevyžaduje technické vzdelanie ani backround. Hľadáme kandidáta, ktorý má výnimočné koordinačné a komunikačné zručnosti a aktívne ovláda NEMECKÝ JAZYK, ktorý je podmienkou. Pozícia ma fixný pracovný čas, bez hotline, bez víkendovej práce.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– plánovanie termínov servisov
– príprava objednávok a príprava faktúr
– spolupráca s tímom cca 10 technikov v danej krajine (Nemecko)
– komunikácia s inžiniermi a subdodávateľmi za účelom správnej fakturácie a prehľadu zásob na sklade
– kontakt so zákazníkmi a internými zamestnancami v nemeckom jazyku
Zamestnanecké výhody
– práca v rámci profesionálneho a medzinárodného tímu, priateľských kolegov a manažérov
– rôzne firemné akcie
– flexibilná pracovná doba (fixný čas na pracovisku 9.30- 15.30)
– 13. plat+ ročné navyšovanie platu
– 7,5 hodinový pracovný čas
– jazykové kurzy a firemné školenia priamo na pracovisku

Požiadavky na zamestnanca

Vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk – Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk – Začiatočník (A2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– znalosť ERP systému je výhodou (SAP, Oracle, etc)
– silné zákaznícky orientované myslenie
– kvalitné organizačné schopnosti
– komunikačné zručnosti
– aktívny prístup pri riešení problémov