Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny 1 300 - 1 500 EUR/mesiac
v závislosti od skúsenosti kandidáta
Bratislava
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, servisné centrum. Pozícia nevyžaduje technické vzdelanie ani backround. Hľadáme kandidáta, ktorý má výnimočné koordinačné a komunikačné zručnosti, má blízko k administratívnym činnostiam a aktívne ovláda holandský jazyk.
HOLANDSKÝ JAZYK je podmienkou. Pozícia ma fixný pracovný čas, bez hotline, bez víkendovej práce.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– zodpovednosť za poskytovanie administratívnej podpory prostredníctvom spracovania objednávok
– spolupráca s účtovnými a inými oddeleniami
– podpora zákazníkov, servisných technikov v rôznych administratívnych otázkach
– plánovanie termínov servisov
– príprava objednávok a príprava faktúr
– spolupráca s tímom technikov v danej krajine (Holandsko)
– kontakt so zákazníkmi a internými zamestnancami v holandskom jazyku
Zamestnanecké výhody
– práca v rámci profesionálneho a medzinárodného tímu, priateľských kolegov a manažérov
– rôzne firemné akcie
– flexibilná pracovná doba (fixný čas na pracovisku 9.30- 15.30)
– 7,5 hodinový pracovný čas
– jazykové kurzy a firemné školenia priamo na pracovisku

Požiadavky na zamestnanca

Vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Holandský jazyk – Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– znalosť ERP systému je výhodou (SAP, Oracle, etc)
– silné zákaznícky orientované myslenie
– kvalitné organizačné schopnosti
– komunikačné zručnosti
– aktívny prístup pri riešení problémov

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial