Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny od 1 700 eur brutto

Trenčiansky kraj
Pracovnú pozíciu Koordinátor/ka zákaziek obsadzujeme pre nášho klienta, výrobnú spoločnosť pôsobiacu v Trenčianskom kraji. Hľadáme kandidáta/ ku s predošlou praxou na pozícii customer care specialist/ logistický koordinátor/ nákupca/ supply chain specialist/ plánovač vo výrobnej spoločnosti, s aktívnou angličtinou a výbornými komunikačnými a organizačnými zručnosťami.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– koordinácia projektov (objednávok) od spracovania objednávok až po odovzdanie zákazníkovi
– dohľad nad včasným dodaním, riešenie prípadných problémov v procese
– komunikácia s viacerými oddeleniami (nákup, logistika, plánovanie)
– reporting
Zamestnanecké výhody
– práca v stabilnej zahraničnej spoločnosti
– flexibilný pracovný čas
– dni voľna naviac
– vianočný bonus
– 37,5 hod. týždenný pracovný čas
– a iné.

Požiadavky na zamestnanca

Vzdelanie
stredoškolské s maturitou

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý – B2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– organizačné a komunikačné zručnosti
– aktívny anglický jazyk (denné využitie)
– pro- zákaznícky prístup
X
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial