Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny od 1600  eur brutto
Bratislava, Slovensko
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, servisné centrum. Pozícia nevyžaduje technické vzdelanie ani background. Hľadáme kandidáta/ku, ktorý má výnimočné koordinačné a komunikačné zručnosti, má blízko k administratívnym činnostiam, aktívne ovláda holandský jazyk a komunikatívne anglický.

HOLANDSKÝ JAZYK je podmienkou. Práca od PO-PI v jednozmennej prevádzke.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– spracovania objednávok
– denné plánovanie a prideľovanie úloh servisným technikom a subdodávateľom s cieľom splniť požiadavky zákazníka (objednávky, servisy zariadení, a pod.)
– podpora zákazníkov, servisných technikov v rôznych administratívnych otázkach
– plánovanie termínov servisov
– príprava objednávok
– spolupráca s tímom technikov v danej krajine (Holandsko)
– kontakt so zákazníkmi a internými zamestnancami v holandskom jazyku
Zamestnanecké výhody
* práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
* 10 dní voľna naviac
* ročný bonus
* rôzne firemné akcie
* flexibilná pracovná doba (fixný čas na pracovisku 9.30- 15.30)
* 7,5 hodinový pracovný čas
* jazykové kurzy a firemné školenia priamo na pracovisku

Požiadavky na zamestnanca

Vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Holandský jazyk – Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– aktívna znalosť holandského jazyka a komunikatívna znalosť anglického jazyka
– znalosť ERP systému je výhodou (SAP, Oracle, etc)
– silné zákaznícky orientované myslenie
– kvalitné organizačné schopnosti
– komunikačné zručnosti
– aktívny prístup pri riešení problémov
X
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial