Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny od 1 400 eur brutto

Bratislava
Pracovnú pozíciu Servisný koordinátor obsadzujeme pre nášho klienta, spoločnosť pôsobiacu v elektrotechnickom segmente. Hľadáme kandidáta/tku so skúsenosťami predošlou praxou na podobnej pracovnej pozícii, so skúsenosťami s prácou so zákazníkmi/ zákazníckym servisom a aktívnou nemčinou.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– predaj a cenotvorba produktov (servisné produkty a náhradné diely)
– príprava a kalkulácie cien a marží
– aktualizácia údajov v centrálnej databáze
– riešenie požiadavkou zákazníkov a zabezpečenie servisu
– komunikácia s oddeleniami spoločnosti, ale aj externými partnermi
– budovanie vzťahov s už existujúcimi zákazníkmi spoločnosti
– administratívna podpora

Zamestnanecké výhody
– práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
– platené dni voľna naviac (nad rámec stanovený zákonom)
– ročný bonus
– rôzne firemné akcie
– flexibilná pracovná doba (fixný čas na pracovisku 9.30- 15.30)
– 7,5 hodinový pracovný čas
– jazykové kurzy a firemné školenia priamo na pracovisku
– pravidelné navyšovanie mzdy
– a ďalšie.

Vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk – Stredne pokročilý (B2)/su_service]

Počet rokov praxe
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti
– nemecký jazyk na aktívnej úrovni (slovom i písmom),
– anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,
– prax na podobnej min. 2 roky
– komunikatívnosť, flexibilita, zákaznícka orientácia,
– výhodou je znalosť ERP systémov (napr. SAP, Oracle, a pod.)

X
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial